metodyka nauczania języka angielskiego, nauczanie dzieci i dorosłych
zintegrowane nauczanie języka i treści niejęzykowych (CLIL)
Projekty naukowe:
2017-2020 – kierownik projektu NCN OPUS Podobieństwo ortograficzne wyrazów oraz meta-świadomość ucznia w przyswajaniu słownictwa języka obcego (2016/21/B/HS6/01129) prowadzonego na Wydziale Neofilologii UW.
2016-2019 – opiekun naukowy projektu NCN PRELUDIUM przyznanego Karolinie Mieszkowskiej Wpływ opowiadań rodziców na dziecięce rozumienie i użycie terminów mentalnych w obu językach dzieci dwujęzycznych (2015/17/N/HS2/03215) prowadzonego na Wydziale Psychologii UW.
2014-2017 – kierownik projektu NPRH Cechy fonologiczne i morfo-syntaktyczne języka i dyskursu polskich dzieci rozwijających się dwujęzycznie w kontekście emigracji do Wielkiej Brytanii prowadzonego na Wydziale Neofilologii UW (grant MNiSZW z Narodowego Programu Rozwoju Humanistyki 0094/NPRH3/H12/82/2014).
2010-2013 - współwykonawca projektu NCN Rozwój poznawczy i językowy polskich dzieci dwujęzycznych u progu edukacji szkolnej – szanse i zagrożenia (809/N-COST/2010/0 MNiSZW), prowadzonego na Wydziale Psychologii UW i w Instytucie Psychologii UJ).
Promotor prac doktorskich
Promotor pomocniczy doktoratu mgr Marcina Opackiego obronionego w maju 2016 (dyplom z wyróżnieniem)
Promotor: Prof. dr hab. Romuald Gozdawa-Gołębiowski.
Temat pracy: Reconsidering Early Bilingualism: A Corpus-Based Study of Polish Migrant Children in the United Kingdom.